346.20 OX-ON 3in1 Safety kit Comfort
OX-ON 3 in 1 Safety kit Comfort är ett Första hjälpen-kit för dig som har bil och vill vara säker på att kunna ge kompetent hjälp om olyckan är framme. Kittet är särskilt lämpligt att ha i bilen, där du kan fästa det i exempelvis bagageutrymmet med hjälp av kardborrebandet på väskans baksida och botten. Detta Första hjälpen-kit innehåller all nödvändig utrustning för att varna andra om att en olycka har skett samt för att behandla mindre och större skador, som att stoppa blödning och rengöra sår.
Kittet innehåller:
Hopfällbar varningstriangel
Gul säkerhetsväst med reflexer (EN ISO 20471)
Första hjälpen-kit som innehåller följande:
1 st. plåsterrulle 2,5 cm x 5 m
4 st. elastiska plåster 10 x 6 cm
1 st. kompressförband 6 x 8 cm
2 st. tryckförband 8 x 10 cm
1 st. bandagefäste 10 x 12 cm
1 st. gaskompress 60 x 40 cm
1 st. gaskompress 60 x 80 cm
2 st. gasbindor 6 x 400 cm
3 st. gasbindor 8 x 400 cm
1 st. aluminiumfilt 160 x 210 cm
6 st. gaskompresser 10 x 10 cm
2 st. armslingor 136 x 96 x 96 cm
10 st. plåster i olika storlekar
2 st. sårrengöringsservetter
1 st. metallsax
4 st. engångshandskar
1 st. Vägledande Första hjälpen-instruktioner Med OX-ON 3 in 1 Safety kit Comfort får du ett välfyllt Första hjälpen-kit som är obligatoriskt att ha i fordon i många europeiska länder. All utrustning är samlat i den praktiska nylonväskan och kittet uppfyller alla krav enligt DIN 13164-standarden.
Komplett kit: Varningstriangel, säkerhetsväst och första hjälpen-låda
Perfekt för bilen
Obligatoriskt i flera europeiska länder
Hög kvalitet
Levereras i praktisk nylonväska
DIN 13164
Varumärke | OX-ON |
Typ | Safety kit |
Bli först med att recensera denna produkt!
Skriv din recension
Vanliga frågor
F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.
F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.
F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).
F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.
Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.
F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst. Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor.
- Safety kit
- * Första Hjälpen Skåp
- * Första hjälpen Tavla
- * Räddningsfilt
- * Skyddspaket
Din varukorg
0 produkt
Subtotal (inkl. moms) 0,00kr
- Fakturabetalning inom 14 - 30 dagar
- Handla direkt utan konto
- Säkert & bekvämt