- Logga in på ditt konto
- Återställ lösenord
- Ange din e-postadress för att återställa ditt lösenord.
Har du inte ett konto? Registrera dig nu!
Fördelar med att skapa ett konto:
- Få en överblick över dina tidigare köp
- Få full tillgång till alla funktioner i inköpslistan
- Spara dina kontouppgifter för framtida beställningar
- Skapa konto
0 produkt i listan
- Verktyg & maskiner
- Visa alla Verktyg & maskiner
- Dammsugare & tillbehör
- Visa alla Dammsugare & tillbehör
- Skyddsutrustning
- Visa alla Skyddsutrustning
- Förpackningsmaterial
- Visa alla Förpackningsmaterial
- Butik och Emballage
- Visa alla Butik och Emballage
- Stegar & Bockar
- Visa alla Stegar & Bockar
Toner Wecare
Q5949X/Canon 0917B002 708H Svart
Toner Wecare Q5949X/Canon 0917B002 708H Svart
WeCare-märkta produkter kombinerar enastående kvalitet, miljöansvar och betydande kostnadsbesparingar.
WeCare-tonerpatronerna tillverkas i ISO-certifierade fabriker. Kvalitet och antal utskriva sidor uppfyller eller överstiger skrivartillverkarnas normer.
Patronerna är också certifierade med Nordens officiella miljömärkning (Svanen), som garanterar en hållbar strategi vid nytillverkningsprocessen och uppfyller kraven i STMC (kommittén för standardiserade testmetoder) för skrivarpatronindustrin.
Alla produkter har 3 års garanti utan krångel.
Färg: Svart
Kapacitet: 6000 sidor
ISO/IEC 19752
Passar till: CANON I-Sensys LBP-3300, LBP-3360, Lasershot LBP-3300, LBP-3360, LBP 3300, 3360
HP LaserJet 1320, 1320 N, 1320 NW, 1320 Series, 1320 TN, 3390, 3392
Svanen: Licensnummer 30080041
Innehåller inte PVC
Varumärke | WeCare |
EAN | 8715057910876 |
Typ | Toner |
Färg | Svart |
Vikt | 0.2 kg |
Kapacitet | 6000 sidor |
Passar till | Canon i-Sensys LBP-3300, LBP-3360, Lasershot LBP-3300, LBP-3360, LBP 3300, 3360 /HP Laserjet 1320, 1320 N, 1320 NW, 1320 Series, 1320 TN, 3390, 3392 |
Bli först med att recensera denna produkt!
Skriv din recension
Vanliga frågor
F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.
F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.
F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).
F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.
Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.
F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst . Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor.
- Produktinformation
-
Beskrivning
Toner Wecare Q5949X/Canon 0917B002 708H Svart
WeCare-märkta produkter kombinerar enastående kvalitet, miljöansvar och betydande kostnadsbesparingar.
WeCare-tonerpatronerna tillverkas i ISO-certifierade fabriker. Kvalitet och antal utskriva sidor uppfyller eller överstiger skrivartillverkarnas normer.
Patronerna är också certifierade med Nordens officiella miljömärkning (Svanen), som garanterar en hållbar strategi vid nytillverkningsprocessen och uppfyller kraven i STMC (kommittén för standardiserade testmetoder) för skrivarpatronindustrin.
Alla produkter har 3 års garanti utan krångel.Färg: Svart
Kapacitet: 6000 sidor
ISO/IEC 19752
Passar till: CANON I-Sensys LBP-3300, LBP-3360, Lasershot LBP-3300, LBP-3360, LBP 3300, 3360
HP LaserJet 1320, 1320 N, 1320 NW, 1320 Series, 1320 TN, 3390, 3392
Svanen: Licensnummer 30080041
Innehåller inte PVCVisa mer beskrivningVisa mindre beskrivning -
Specifikationer
Varumärke WeCare EAN 8715057910876 Typ Toner Färg Svart Vikt 0.2 kg Kapacitet 6000 sidor Passar till Canon i-Sensys LBP-3300, LBP-3360, Lasershot LBP-3300, LBP-3360, LBP 3300, 3360 /HP Laserjet 1320, 1320 N, 1320 NW, 1320 Series, 1320 TN, 3390, 3392 -
Recensioner (0)
Bli först med att recensera denna produkt!
Skriv din recension
-
Fråga om produkt
Vanliga frågor
F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.
F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst . Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor.
Jämför produkten med andra toppsäljare
- Toner
- Toner
- Toner
- Toner
- Toner
- Svart
- Svart
- Svart
- Svart
- Svart
- 0.2 kg
- * 1 kg
- * 0.8 kg
- * 1 kg
- * 3.2 kg
- 6000 sidor
- * 1600 sidor
- * 2600 sidor
- * 5000 sidor
- * 84000 sidor
- Canon i-Sensys LB...
- * I-Sensys LBP6000
- * HL-2240D, HL-2240...
- * SP3400, SP3400N, ...
- * Taskalfa 6500i, 8...
-
-
-
Finns i 4 varianter0397B002-HH
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Varumärke
WeCare
Toner till din laserskrivare
WeCare-märkta produkter kombinerar enastående kvalitet, miljöansvar och betydande kostnadsbesparingar. WeCare-tonerpatronerna tillverkas i ISO-certifierade fabriker. Kvalitet och antal utskriva sidor uppfyller eller överstiger skrivartillverkarnas normer. Patronerna är också certifierade med Nordens officiella miljömärkning (Svanen), som garanterar en hållbar strategi vid nytillverkningsprocessen. Vi har toner till alla kända varumärken och modeller.
-
Behöver du hjälp?SÖK
Ring oss på 010 - 88 44 890
- Din varukorg
0 produkt
Subtotal (inkl. moms) 0,00kr
- Fakturabetalning inom 14 - 30 dagar
- Handla direkt utan konto
- Säkert & bekvämt