Loader
  • Bästa Pris
  • Snabba leveranser
  • Handla direkt utan konto

Kaffe Zoégas
Eco 450g

136kr/st
Inkl. moms
[]
false
Ange antal st
Säljs endast i hel förpackning om 12 st
Förpackningspris 1 632,00kr

Artikelnummer: 12280995 EAN: 7310731101543

Billigst på PriceRunner

Kaffe Zoégas Eco 450g

Fruktig och balanserad, ZOÉGAS Eco är en ekologiskt och Rainforest Alliance certifierad mörkrost. Ett smakfullt medelfylligt kaffe med balanserad syra och en eftersmak med fruktiga toner. 100% Arabica - blandat, rostat och koppat på ZOÉGAS i Helsingborg. Allt kaffe från ZOÉGAS Professional är gjort på bönor med hög kvalitet. Bönorna har mörkrostats med precision och framhäver storheten i varje ursprung på ett exceptionellt sätt. Vi vill att du ska vara trygg i att varje kopp som serveras alltid är fyllig och smakrik, oavsett vilken tillagningsmetod du använder och oavsett om du serverar stora eller små volymer. Bönorna växer på hög höjd i länderna runt kaffebältet, plus-minus 20 grader från ekvatorn. Att hitta speciella bönor, framförallt i Kenya och på Östafrikas bergssluttningar, skapar den unika karaktär som präglar oss. Naturligtvis varsamt rostade till perfektion, och provat många gånger innan det når din kaffekopp.

- Vikt: 450 gram

Visa mer beskrivning
Visa mindre beskrivning
Varumärke Zoegas
EAN 7310731101543
Typ Smaksatt Kaffe
Vikt 450 g
Antal st/krt 12
Ursprung Kenya, Östafrika
Bönor typ Arabica
Bönor/Malt Malt
Rostning Mörkrost
Kaffesmak Fruktig
Malningstyp Konsumentbryggare

Bli först med att recensera denna produkt!

Skriv din recension

Betyg *

* = Obligatoriska fält

Produktfråga

Ställ din produktfråga i formuläret nedan.

* = Obligatoriska fält

Vanliga frågor

F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.

F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.

F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).

F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.

Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.

F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: 
Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst. Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor. 

Beskrivning

Kaffe Zoégas Eco 450g

Fruktig och balanserad, ZOÉGAS Eco är en ekologiskt och Rainforest Alliance certifierad mörkrost. Ett smakfullt medelfylligt kaffe med balanserad syra och en eftersmak med fruktiga toner. 100% Arabica - blandat, rostat och koppat på ZOÉGAS i Helsingborg. Allt kaffe från ZOÉGAS Professional är gjort på bönor med hög kvalitet. Bönorna har mörkrostats med precision och framhäver storheten i varje ursprung på ett exceptionellt sätt. Vi vill att du ska vara trygg i att varje kopp som serveras alltid är fyllig och smakrik, oavsett vilken tillagningsmetod du använder och oavsett om du serverar stora eller små volymer. Bönorna växer på hög höjd i länderna runt kaffebältet, plus-minus 20 grader från ekvatorn. Att hitta speciella bönor, framförallt i Kenya och på Östafrikas bergssluttningar, skapar den unika karaktär som präglar oss. Naturligtvis varsamt rostade till perfektion, och provat många gånger innan det når din kaffekopp.

- Vikt: 450 gram

Visa mer beskrivning
Visa mindre beskrivning
Specifikationer
Varumärke Zoegas
EAN 7310731101543
Typ Smaksatt Kaffe
Vikt 450 g
Antal st/krt 12
Ursprung Kenya, Östafrika
Bönor typ Arabica
Bönor/Malt Malt
Rostning Mörkrost
Kaffesmak Fruktig
Malningstyp Konsumentbryggare
Recensioner (0)

Bli först med att recensera denna produkt!

Skriv din recension

Betyg *

* = Obligatoriska fält
Fråga om produkt

Produktfråga

Ställ din produktfråga i formuläret nedan.

* = Obligatoriska fält

Vanliga frågor

F: Vad har ni för returvillkor?
S: Vid åberopande av ångerrätt, öppet köp eller byte ska detta anmälas till kundtjänst inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Observera att alla produkter inte går att returnera (t.ex. måttbeställda produkter). Läs mer om hur du går tillväga och vad som gäller vid returer i våra Köpvillkor.

F: Hur snabbt får jag svar?
S: Vi har som ambition att du alltid ska få svar inom 24 timmar.

F: När levereras mina varor?
S: Leveranstiden varierar beroende på om det är en lagervara eller beställningsvara. Den beräknade leveranstiden som står angivet under våra produkter förutsätter därmed att varan finns i lager och kan skickas omgående. Om de produkter du beställt skickas från olika leverantörer kan leveranstiden även variera något mellan de olika varorna. Så fort vi fått en bekräftelse på din beställning från leverantören får du ett mail med den beräknade leveranstiden för just din beställning. Om leveransen skulle vara försenad så kommer vi att meddela dig och med ett uppdaterat leveransbesked. Du har alltid rätt att häva köpet vid leveransförsening om varan ännu inte skickats från leverantör (obs! gäller inte specialbeställda produkter).

F: Vad gör jag om varan är skadad vid leverans?
S: Vid synlig transportskada på emballage eller produkt ska detta noteras på fraktsedeln tillsammans med transportören innan du kvitterar varorna. Använd inte produkten utan kontakta omgående vår kundtjänst. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan ska kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Vid dold transportskada, dvs. skador som kan upptäckas först vid uppackning, ska det anmälas inom skälig tid efter det att du mottagit varorna.

Vid anmälan av både synliga och dolda transportskador, skicka foton samt en beskrivning av skadan tillsammans med ditt ordernummer till vår kundtjänst. Behåll alltid den skadade varan tills det att du får vidare instruktioner från oss. Använd eller montera aldrig den fraktskadade produkten. Läs mer om vad som gäller för transportskador i våra köpvillkor.

F: Hur gör jag om jag behöver reklamera en vara?
S: 
Vid reklamationer gäller konsumentköplagen, vilket innebär minst 1 års garanti samt 3 års reklamationsrätt. Vissa av våra produkter har längre garantitid än 1 år. För aktuella garantivillkor för produkten du vill beställa är du alltid välkommen att kontakta kundtjänst. Vid produktfel som täcks av garantin byter vi ut varan alternativt skickar den för besiktning och reparation vid tillverkarens serviceställe. Vid misstänkta produktfel skall reklamationen göras före montering/användning av produkten. Vi vill ha din reklamation skriftligen via vårt ärendesystem, skapa ärende här. Läs mer om villkoren som gäller vid reklamationer och hur du går tillväga i våra köpvillkor. 

    Typ
  • Smaksatt Kaffe
  • * Espresso
  • Smaksatt Kaffe
  • * Espresso
  • Smaksatt Kaffe
    Vikt
  • 450 g
  • * 1000 g
  • 450 g
  • * 750 g
  • * 1000 g
    Antal st/krt
  • 12
  • -
  • 12
  • * 8
  • -
    Ursprung
  • Östafrika
  • Östafrika
  • * Brasilien
  • * Sydamerika
  • * Colombia
    Bönor typ
  • Arabica
  • Arabica
  • Arabica
  • Arabica
  • Arabica
    Bönor/Malt
  • Malt
  • * Hela Bönor
  • Malt
  • * Hela Bönor
  • * Hela Bönor
    Rostning
  • Mörkrost
  • -
  • Mörkrost
  • Mörkrost
  • Mörkrost
    Kaffesmak
  • Fruktig
  • Fruktig
  • * Svarta vinbär
  • * Kola
  • * Valnöt
    Malningstyp
  • Konsumentbryggare
  • -
  • -
  • * Kvarn
  • -
Visa utökade specifikationer

Varumärke

Zoegas

Zoégas är ett kafferosteri i Helsingborg, grundat 1886 av italienskättade Carlos Zoéga och hans svenska fru Maria Zoéga. Zoégas hade 2017 en marknadsandel på 20+ % av Sveriges kaffeförsäljning och 65,7 % av försäljningen av mörkrostat kaffe. I vårt sortiment hittar du bl.a. hela bönor, Skånerost, ekologiskt kaffe, Mollbergs blandning mm. 

Din varukorg

0 produkt

Subtotal (inkl. moms) 0,00kr

Till Kassan
  • Fakturabetalning inom 14 - 30 dagar
  • Handla direkt utan konto
  • Säkert & bekvämt

Din produkt är tillagd

×